top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

Dráma ohľadne 2 Moons 3

Už sa to začína a to skôr, ako som čakala....


Ako Ste si mohli prečítať, chystá sa tretie séria 2 Moons 3, o ktorej hovorilo veľa ľudí a dnes to potvrdila na svojom Twitteri aj samotná autorka knižnej predlohy, Chiffon-cake!


Dnes sa ale začala iná dráma a to zo zákulisia!


Po novinkách o tretej sérií sa totiž fanúšikovia zľakli, že sa zase bude meniť herecká zostava, lenže tieto reči rýchlo zamietol jeden zo sponzorov daného seriálu slovami, že si hercov produkčná spoločnosť veľmi obľúbila, ALE že nastanú iné zmeny a o tej zmene sme sa dozvedeli veľmi rýchlo vďaka tweetu od režiséra Ama, ktorý povedal, že ho vyhodili z projektu 2 Moons 3.


Ešte predtým, ako začnem rozoberať režiséra chcem spomenúť dôležitý fakt, že 2 Moons 2 mal režírovať Nuttachai, ktorý ale odstúpil kvôli svojím "psychickým problémom", lenže to je lož, pretože neskôr povedal, že nedokázal pracovať pre produkčnú spoločnosť (Motive Village), ktorá nastolila diktatúru.


Projektu 2 Moons 2 sa teda chopil Aam.


Aam sa dnes na Twitteri dosť rozčuľoval nad rozhodnutím a na jednej strane ho chápem, lebo viem, aká je produkčná spoločnosť Motive Village, ale na druhej strane mám určité výhrady.


Zhrňme si to.


Motive Village stojí za cenzúrou, ktorú sme mohli vidieť a čo je najviac šokujúce, režisér Am nikdy nevidel finálny produkt svojej práce, čo mi vôbec nejde do hlavy. Vraj Aam o tých zostrihaných scénach nevedel a nikdy nevidel finálny produkt, čo znamená, celú epizódu pred zverejnením. Úprimne, znie to zvláštne. Motive Village mu taktiež zakázala hovoriť o svojich iných projektoch, čo je dosť podlé a chápem frustráciu Aama.


ALE keď Aam vedel, aké má Motive Village požiadavky, prečo ten projekt vôbec prijal je taktiež dobrá otázka na zamyslenie. Keby som bola režisérka, asi by som nevedela pracovať pre niekoho, kto si kladie také požiadavky. Aam v podstate nemal skoro žiadnu voľnosť.


Komunikácia s Aaam-om je dosť náročná, lebo má veľmi svojskú povahu a dosť začal ľudí na Twitteri atakovať a to preto, lebo si niekto povedal, podľa mňa, dosť slušne aj iný názor a ten je, že možno Motive Village urobila dobré rozhodnutie....


Určite Motive Village v ich cenzúre a prísnych pravidlách nepodporujem, ALE v jednom mali vo svojej výpovedi pravdu - vždy existujú lepší režiséri.


Možno ma za toto budete nenávidieť, ale súhlasím s tým výrokom, pretože úprimne 2 Moons 2 nebol perfektný seriál. Áno, bol o dosť lepší, ako prvá séria a dostali sme scény pre iné páry, ale stále tam je veľa chýb. Neviem, možno som veľmi kritická, ale ja to tak vidím.


- Herecké obsadenie Phanu a Waya podľa mňa bolo zlé

- Osvetlenie bolo niekedy úplne mimo (ostré a zo zlého uhla, čo pôsobilo umelo)

- Výber hudby

- Postupnosť scén a gradácia drámy

- Samotná dráma

- Práca s kamerou


Nechcem hádzať všetku vinu na režiséra, lebo to by bola veľká hlúposť, ale musíme si uvedomiť, že on je na čele tímu a všetky spomenuté veci mal pred sebou keď na 2 Moons 2 pracoval, ale v jeho očiach to bolo v poriadku. Môžem to uzavrieť tak, že jeho režírovanie sa mi nepáčilo. Keď si seriál porovnáte s napríklad Theory of Love je tam dosť veľký rozdiel a teraz neberme ohľad na scenár.


Scenár bol celý napísaný ex-režisérom Nuttachai-om a ten mal tiež veľa chýb. Už samotná kniha 2 Moons nie je perfektná a myslím si, že Nuttachai sa až príliš držal knižnej predlohy. Áno, niekedy je to super - ak je kniha dobrá, ale v tomto prípade sme potrebovali vylepšiť príbeh, ktorý nemal úplne najlepšiu knižnú predlohu. Niektoré scény by aj sedeli, ale niektoré vôbec nie. Tá dráma bola podľa mňa nútená a LGBT gang dostal až príliš veľa screen time, ktorý sa mohol využiť inak.


Úprimne, neviem kam toto všetko vedie a ja len dúfam, že ďalšiu sériu vôbec uvidíme, pretože zatiaľ nemáme dvoch dôležitých ľudí - scenáristu a režiséra.


Prajem Vám krásny večer

Škaredé Káčatko

192 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem! Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, t

bottom of page