top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem!


Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, tak na Subscene mám veľa mojich projektov a preto je Subscene alternatíva, ktorú budem využívať!!!!!


Keďže tam nie sú všetky projekty, dajte mi čas ich tam nahrať, lebo taký Theory of love, ktorý sa delí na 4 časti pri každej epizóde zaberie dosť. Preto prosím buďte trpezliví a dajte mi čas toto vyriešiť. Najskôr zistím, čo treba nahrať a zajtra s tým aj začnem. O kompletizovaní Vás budem informovať.


Inak moja stránka bude fungovať normálne a hardsuby stále budete nachádzať odo mňa na uložto. Moje softsuby tam ale nedávajte prosím.


Je mi ľúto čo sa stalo, ale ideme ďalej a neprestávame!


Prajem Vám krásny večer

Škaredé Káčatko

446 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

bottom of page