top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

Fall in love at first kiss

Xiang Qin je nešikovná stredoškoláčka, ktorá už dlhé roky miluje svojho spolužiaka, Jiang Zhi Shu-a. Lenže Zhi Shu je génius s IQ 200 a nevníma nič iné, iba knihy. Xiang Qin sa mu po rokoch rozhodne vyznať svoju lásku v podobe ľúbostného listu, ktorý ale Zhi Shu vehementne odmietne. Lenže osud si pre nich pripravil zvláštnu náhodu v podobe zemetrasenia, ktoré zničí Xiang Qin-in dom a tak sa musí s otcom nasťahovať k ich rodinnému priateľovi, ktorý je zhodou okolností Zhi Shuov otec.


Titulky nájdete na DoramaAkihabara a Subscene a video na ULOŽTO!

Prajem Vám príjemné sledovanie

Škaredé Káčatko


PS : Pod obrázkom nájdete preklad ľúbostného listu


Ahoj, Jiang Zhi Shu. Ja som Yuan Xiang Qin z 3.F .

Zamilovala som sa do teba na prvý pohľad. Možno si už na to zabudol, ale v prvom ročníku som skoro spadla, no ty si ma zachránil. Taktiež sme sa vtedy nechtiac pobozkali… Neskôr som ťa uvidela v auditóriu, kde si mal uvítaciu reč. Vtedy som zistila, ako sa voláš. Chcela som ísť za tebou, no tie prekliate dvere mi stále dávajú šok do tela.

Čoskoro budeme maturovať a nechcem, aby sa moja prvá láska skončila bez vyznania. Preto som dnes nabrala odvahu!

Milujem ťa!

Nech sa deje čokoľvek, verím, že jedného dňa sa ti zapáčim.

Ak sa ešte nevieš rozhodnúť, možno ti pomôže tento malý kvíz.

Otázka : Chceš chodiť s Yuan Xiang Qin,

ÁNO : Gratulujem, Xiangqin je oficiálne tvoja priateľka!

NIE : (Prečo nie?!)

Otázka : Si chladný muž?

ÁNO : Takže potrebuješ dievča, ktoré ti privedie teplo do tvojho života.

NIE : Počula som, že protiklady sa priťahujú, takže to nevadí!

Otázka : Dokážeš sa starať o druhých ľudí?

ÁNO : V tom prípade, keď budem stará mi budeš tlačiť vozík.

NIE : Nevadí, ja sa o teba postarám.

1314 = budeme spolu navždy

Gratulujem, tvoj osud je spečatený!

Toto je moje telefóne číslo : 0905116247

WeChat ID : Yuan0928

Pevná linka : 02-2351-1255

Číslo našej reštaurácie : 02-2351-1977

Číslo nášho suseda : 02-2883-2231

Hocikedy mi môžeš napísať.

Budem čakať na tvoju odpoveď.

Ešte ti poviem niečo o sebe…

Meno : Yuan Xiangqin

Páči sa mi : Jiang Zhi Shu

Talent : Dokážem milovať Zhi Shu-a

Sen : Chcem sa vydať za Zhi Shu-a!

KONIEC





"Vďaka spolupráci spoločností Da Quan a Panta môže pediatrická nemocnica vyrábať nové robotické končatiny."

















"Som pracovne vyťažený, takže som moje narodeniny musel osláviť v práci. Dúfam, že sa môj aj jej sen čoskoro splní."















"Dnes sa nám splnil náš sen."





















"Minulý rok som sa modlil, aby nám všetko vyšlo a tento rok robím to isté....Šťastný Valentín."
















"Si roztomilá, keď sa kvôli mne tak veľmi snažíš..."
















"Najdôležitejší prejav môjho života...."













"Toto je tá správna odpoveď!"












295 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem! Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, t

bottom of page