top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

HIStory3 : Trapped KNIHA

Názov si myslím, že vystihuje absolútne všetko!


Seriál Trapped oficiálne skončil, aj keď u mňa ešte beží v plnom prúde, keďže Ste sa dostali za polovicu (ja viem ide to pomaly, ale časovanie.....). Produkčný tím CHOCO TV po skončení seriálu začal s predajom knižnej verzie a buďte si istí, že ten preklad tu uvidíte! Prekladateľka (CH-ENG) začne prekladať až v júli, takže dovtedy nič a okrem toho, preklad zverejním až keď bude u mňa seriál hotový, čo z prekladateľského hľadiska je, ale časovanie nie....


Kniha taktiež zobrazuje epilóg, ktorý v seriály nenájdete, čo je smutné, ale na druhej strane Vám to vynahradí kniha, takže sa nemusíte čoho báť!



Prajem Vám prekrásny horúci večer

Škaredé Káčatko

171 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem! Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, t

bottom of page