top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

My Bromance alebo Môj brat!

Dnes Vám prinášam nový BL film, ktorý som videla iba včera a poviem Vám, že som si pri ňom dobre poplakala! ALE toto je oznam, takže späť k veci.


Ak ste videli film úplne do konca, mohli ste vidieť, že som napísala o tohtoročnom pokračovaní, o ktorom nevieme skoro nič čo sa týka dátumu vydania. Povráva sa, že to bude miniséria, no aj tak neviem koľko to bude mať epizód a či to bude mať titulky.


Tu Vám môžem poskytnúť krátky spin-off s názvom Stretávka, no je to krátke a nemyslím si, že to potrebuje preklad do SK keďže sú tam anglické titulky.



Taktiež Vám tu dám trailer na pokračovanie v ktorom sa Bank konečne dozvie pravdu! Ako môžete vidieť, herci zostali pôvodní, čo je veľké plus lebo Bank je roztomilé zlatíčko!



Ak si dáte do Googlu názov My Bromance taktiež vám vyhodí seriál, ktorý mal námet z toho filmu. Popravde, som dosť skeptická, lebo sa to vraj uberalo iným smerom, ako vo filme a to v horšom, takže neviem. Možno neskôr si to skúsim pozrieť, no nesľubujem, že sa do toho pustím, lebo tento Bank a Golf sú….jednoducho sa mi viac hodia na tento príbeh.


Tento film si diváka nechce získať intímnymi scénami, ale citmi, čo si naozaj vážim. Možno so mnou nesúhlasíte, no skutočne neviem vysvetliť moje pocity.


Prajem Vám krásny večer

Škaredé Káčatko

166 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem! Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, t

bottom of page