top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

Nezomrela som, žijem!

Ja viem, čakali Ste, že bude tento oznam o nejakej časti, ale budem Vás musieť sklamať. Tento "oznam" píšem kvôli tomu, že sa ma veľa ľudí pýta ako sa mám a či stále prekladám a či som náhodou nezomrela na Koronu (nie, nezomrela).


Začneme pekne po poriadku!


Nepridávam nič, ale neznamená to, že neprekladám. Ako som už niekomu odpovedala, tak je to také ticho pred búrkou. Už v roku 2018 alebo 2019 som hovorila, že bude tento rok ťažký a to sa aj naplnilo. Pri Dark Blue Kiss som urobila veľkú chybu z mojej strany, že som sa pustila ihneď do prekladu a vidíte, ako to teraz stojí. Keďže túto chybu nechcem zopakovať, tento rok budem exkluzívne vydávať KOMPLETNE preložené projekty, aby som mala istotu, že Vás nesklamem.


Na všetkých projektoch spolupracujem so Susannou, ktorá je NESKUTOČNE šikovná, lebo mi nielenže robí korektúru, ale aj časuje, takže veľký aplauz, prosím! Obe máme ale svoje povinnosti a nenáhlime sa, lebo chceme kvalitu.


Momentálne, ako toto píšem sa môžete u mňa v blízkej dobe tešiť na 5 projektov. O aké ide Vám neprezradím....Ja viem, som taká malá potvora.


Chcem taktiež pripomenúť, že moje softsub titulky dávam IBA na Aki, takže sťahujte iba stadiaľ. O probléme s HIStory3 : Trapped viem a budem ho riešiť, keď naň bude čas, ale prosím, vyvarujte sa sťahovaniu "mojich" titulkov z uložto. Niekto mi ich totiž pravidelne kradneeeeee....no comment na to.


TAKTIEŽ chcem oznámiť, že HIStory3: Crossing the line 2 sa pravdepodobne ruší! Prekvapení? Ja ani nie, lebo už som hovorila, že sa toto môže stať pri tomto článku. Make our days count išiel do zabudnutia a akcie s nimi. Producenti odišli zo spoločnosti aj s riaditeľom, takže vedenie prebral niekto iný a myslíte si, že investuje do série, kvôli ktorej stratili toľko peňazí VLASTNOU chybou? Je mi to nesmierne ľúto, lebo séria History bola moja obľúbená a bola to jediná kvalitná vec z Taiwanu.


Ďalej oznamujem, že En of love : TOSSARA nebudem prekladať.


Ďakujem za neustálu podporu aj krásne komentáre!

Prajem Vám krásne sviatky a dávajte si na seba pozor ~

Škaredé Káčatko

212 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem! Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, t

bottom of page