top of page
  • Writer's pictureŠkaredé Káčatko

Posledná epizóda "Well intended love" + druhá séria!


Titulky nájdete na DoramaAkihabara a video na ULOŽTO!


Dnes slávnostne ukončujem tento seriál a som rada, že Ste ho sledovali so mnou. Podľa názvu tohto oznamu už asi tušíte, že bude aj druhá séria, ale odhaduje sa, že až koncom tohto roku, alebo až začiatkom ďalšieho roku. O čom bude? No, to sa ešte úplne nevie, ale do druhej série sa vracia komplet obsadenie a dokonca pribudne aj nová postava - Fu Wei Ning, ktorý si zahrá rolu bývalého Yi Zhou-vho spolužiaka a taktiež známeho riaditeľa spoločnosti.




Ešte raz Vám všetkým ďakujem a dúfam, že sa uvidíme pri druhej sérii a ak nie, tak pri inom projekte!


Škaredé Káčatko

538 views

Recent Posts

See All

Žijeme, ale presťahovali sme sa!

Hello, it‘s me… Nie, nebudem pokračovať v pesničke Adele a nie toto nie je nový oznam novej preloženej časti, aj keď viem, že po nej Všetci túžite! Určite Ste si asi všimli, že sme sa odmlčali cca asi

Výpadok Akihabary

Krásny večer Vám prajem! Úprimne, chcela som sa Vám ozvať s prekvapením, ale dnes prekvapila Akihabara mňa s tým, že skončila a keďže som tam mala väčšinu tituliek, je to problém, ALE ak ma poznáte, t

bottom of page